Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

22 Haziran 2010 Salı

TUZLU NAZİFE


Bu aralar fotograf makinasının azizliğine uğruyorumm bir çekiyor bir çekmiyorr ama şu güzelim tuzlu nazifelerdende sizi mahrum etmiyeyim dedim :))) bizim evde şöyle arada bir atıştırmalık lar olmaz ise benim bebelerin elleri vede ağızları boş ise hemencecik bonbardımana tutuluyorum hıh güzel mamalar yapmasını biliyorsunda ama sadece misafirlere vede arkaşlarına bize hiççççççççççç bir şey yapmıyorsunnn bunlar oglumun birebir sözlerii :)))))ben garibim ise kilo verme derdinde mümkünde evde tatlı tuzlu bir şeyler yapmıyayımda. Bende yemiyeyim derdindeyim açıkçası yoksa ne yazık ki irademe sahip çıkamıyorummm. Ben şu sıralar rekora ulaşmış iken bizimkilerin derdi ne yesekteee imdattttttttttt diyorummm artıkk...........
gelelim TUZLU NAZİFENİN inanılmaz lezzetine sıcak iken daha güzel oluyor haberiniz olsun.....
MALZEMELER:
250 gr teremyağ
4 yemek kaşığı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 yumurta beyazı içine sarısı dışına
alabildiği kadar un
Tüm malzemeler kulak memesi kıvamında yoğurulacak mermerde yarım parmak kalınlığında merdane yardımıyla açılacak bir bardak ağzı yardımıyla yuvarlaklar yapılacak yağlanmış tepsiye dizilecek .....
nazifelerimizin üstüne dereotlu maydanozlu peynirli bir karışım hazırlayalım onuda hazırlamış olduğumuz yuvarlakların üstüne pay edelim ( isterseniz farklı malzemelerde kulanabilirsiniz )
en son yumurta sarısınıda sürelim yallah 180 derecelik fırına üzerleri kızarana dek pişirelimm.....
afiyettttttt olsun canlarımmm

7 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Kurabiyelerin adını okuyunca yüzümde kocaman bir tebessüm belirdi..Ne değişik adı varmış Öznur'umun melekleri..Çocuklar alışmışlar senin ellerinden lezzetli kurabiyelere,bende olsam bas bas bağırırdım..))Ellerine sağlık canım..Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

Sevtap dedi ki...

Ben bu nazifeyi hiç yemedim.Ellerine sağlık

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oyyy bende yemek isterdim bu tuzlu nazifelerden:))) ellerine sağlık canımmm
öpüyorummm

oznurunelemekleri dedi ki...

canlarım benım nafiyeyi yayınlarkende terdüt te edemdim değil hanı ya ismi nazife olanlar beni topa tutarlarsa diye :)))))

YeMeK vAkTi dedi ki...

hahahaaa bunun adını kim bulmuş yahu:)))ellerine sağlık öznur ablacım

Baharcicegi dedi ki...

ismi pek bir sasali tuzlu nazifenin,öznurcum yoksa senin arkadaslarindan birinin adimi
cayimin yanina aldim nazifeden
ellerine saglik adasim

meleginmarifetleri dedi ki...

Nazife hı isimde harikaymış yani tuzlu kurabiyeleri pek severim ellerine sağlık.
Sevgiler..

Yorum Gönder