Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

1 Haziran 2010 Salı

KOMŞU FIRINDA HARİKA BİR ETKİNLİK

FÜME TAVUKLU ZİNDE SANDVİÇ
Komşu fırın zinde ekmek
2 paket füme tavuk
2 paket labne peynir
6 adet salatalık turşusu
mayonez
hardal
yeşilik
(10 kişilik)

Yapılışı:
yeşilikler hariç tüm malzemeleri rondoda karıştıralım. Ekemeğin üzerine karışımı sürüp yeşiliklerle süsliyelim afiyetle yiyelim

PEYNİRLİ ZİNDE SANDVİÇ
Komşu fırın zinde ekmek
1 kalıp beyaz peynir
200 gr tulum peynir
1 paket labne peynir
1/2 demek dereotu
1/2 demet maydanoz
1/2 demet nane
kiraz domates
4 adet salatalık turşusu
(8 kişilik)

Yapılışı:

peynirleri çatalla ezip tabağa koyun tüm otları incecik kıyıp peynir karışımına ilave ederek karıştıralım.Ekmeğin üzerine sürüp domates veya salatalıkla süsliyelim.....


ÜSTÜAÇIK OTLU OMLETLİ ZİNDE SANDVİÇ
Komşu fırın zinde ekmek
12 yumurta
1/2 demet dereotu
1/2 demet maydanoz
4 adet taze soğan
tuz karabiber
ayçiçek yağı (omleti pişirmek için)
(6 kişilik)

Yapılışı:
yumurtaları tuz ve karabiberle iyice çırpın otları ve taze soğanı incecik doğrayıp yumurtalara ilave edelim ve omletimizi yapalım ekmeğin üzerine 1 dilim taze kaşar peyniri koyup fırında hafif eritelim çıkınca omleti üzerine koyup servis yapalım ....
ZİNDEROLL kepekli yumşacık hamurda yağsız beyaz peynirle hazırlanmış hafif bir lezzet özellikle çalışanlar için öğlen arasında bir bardak ayranla harika doyurucu bir tat.....



ZİNDE KURABİYE HIMMM HARİKA BİR LEZZET günlük lif ihtiyacınızın %27 sini karşılıyor tam buğday unu ve kepek unuyla hazırlanıyor ilave olarak ta tarçın kuru üzüm ve pekmez ile lezzetlendirimiş yemde yanında yat ....










Canlarım bu güzel günü sizlerle paylaşmadan geçemiyeceğim bersay iletişim danışmanlığının komşu fırında düzenlemiş olduğu etkinlige katıldık can dostum gönül ve özlemle . Canım gönülüm herzamanki gibi bizim şöförlüğümüzü üstlenerek aldı bizi buluşma noktamızdan. Çılgın şöförümüzle düştük suadiye yollarına KOMŞU FIRINı elimizde koymuş gibi bulduk harika bir mekan eda ,hande,özlem ve serap hanım bizleri sıcacık karşıladılar harika bir sohbetin vede bilgilendirme eşliğinde komşu fırın ikramları eşliğinde buz gibi partakal suyumuzu yudumlarken sohbette iyice koyulaştı . DÜŞÜK KALORİLİ BOL LİFLİ lezzetlerle tanışmak ZİNDEYİZ ZİNDE YAZ konseptine uygun olarak zinde ekmek ,zinde kurabiye,zinderoll vezindeviç le tanıştık . Diet yapıyorum ekmek yememeliyim demiyeceğiz artık bundan böyle harika özel mayalanmış ekmekleri 39 kcal dilim ekmekleri gönül rahatlıyla tüketebiliriz .
Hani hep vardır ya dietlerde bir kibrit kutusu kadar peynir diye ben de söyle bir öneride bulundum . Kibritkutusu kıvamında değilde çiçek şeklimde paynir dilimleriyle süslesinler sandviçleri :))) Ben ömrümce rejim yaptım kibrit kutusu şeklindeki peynirlere artık alerjim var :))
Umarım benim fikrimi dikkate alırlar :)))
Sevgili şefimiz senem hanım eşliğinde cok özel sandviçler hazırladık benim favorim füme tavuklu oldu yurkarda yaptığımız sandviçlerin tariflerini verdim her biri kendine has lezzetler .
Burdan tekrar herkese güzel paylaşımları için teşekkür ediyorumm zinde kalın can dostlarım...






5 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

KAÇ KİLO ALIP DÖNDÜNÜZ:))SÖYLEYİN BAKİMM

Gönül dedi ki...

hahaha aylinim çok kilo alıp döndük valla:))))) öznurum aynen bende füme tavukluyu çok beğendim ama diğerleride mikemmeldi:)))) öpüyorum kuşum..sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Yarasın Öznur'uma ve meleklerine..))Haftaya geliyorsun dimi tatlım??Gelecek Pazarların birinde Çırağan'a kahvaltıya gidelim kuşum..Siz şimdiden organize durumlara girin lütfen..Öpüyorum en kocamanından..))

oznurunelemekleri dedi ki...

:)) aylinciğim biz hiç kilo alırmıyız aşk olsun..gönülüm
fümeyi kesinlikle nargiledeki müşterilere yapıcam
gülüm hayatım vala bu tarz organizeyi gönüle havale edelim :)) aslında birde benim kızın arkadaşlarıyla gecen sene gitiği bir yer var cok güzel di etini alıyorsun diger herşey ordan piknik havasında bir olay öyle bir şeyde yapabiliriz sizleri cokk öpüyorummm canlarım benimmm

İnci Yemek dedi ki...

Öznurum çok şanslısınız gerçekten:))çok severek yiyoruz komşu fırın ekmeklerini.Gönülcüğümde gördüm aldım bu gün zinde ekmek.EE artık hem yiyeceğiz hem de zayıflayacağız:)))yirmi gün sonra görüşmek üzere:))
ellerinize sağlık canım çok da güzel lezzetler hazırlamışsınız tariflerinize de deneyeceğim.
çok öpüyorum..

Yorum Gönder