Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

30 Haziran 2010 Çarşamba

HİNT KINASI

Geçenlerde sevgili arkadaşlarımla güzel bir kahvaltıda buluşmak üzre anlaştık gönülüm benim hint kınası yaptığımı bildiğinden ertesi ğün kınalarımla gelmemi rica etti bende zaten bayılırım güzel şeyler ortaya çıkartmaya ertesi gün kahvaltıya kınalarımla bilikte gittim harika bir kahvaltı her zamanki gibi neşesi ve lezzeti bol bir kahvaltının ardından başladık kınaları ellere uygulamaya ...
şu anda size yansıttığım resmi damak tadı gülümün sitesindede görmüşsünüzdür ......
ben kendimede uygularım daha çok ayak bileğimde sevdiğimden ne zaman çorapları çıkartır artık açık ayakkabı kulanmaya başlarsam o zamandan itibaren tüm yaz ayak bileğimde hint kınam mevcuttur halhaldan daha güzel yakıştığına inanıyorum :)))15 -20 gunde rahatlıkla kulanabılıyorum sılındıkçede üstünden geçiyorumm ....... eğer sizlerde hint kınası ile farklı bir şıklık yakalamak isterseniz el üstüne yada ayak bileğinize uygulayabilirim yadaaaaa kına gecenizde uygulatabilirsiniz normal kınayı şimdiki gençler sadece adet üzre yaktırıp hemen yıkıyorlar ama bunda oyle bır dert yokkk harıka desenlerle elinizdeki ayağınızda ki kınaları sergileyebilirsiniz bana bir mail kadar yakınsınız sevgilerimleee

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sen Pazar günüde getir yine kınanı canım..))Belki çizdiririz yine bellimi olur? Geçtiğimiz hafta,kına gecesinde yaptığın kınalar çok popüler olmuş..Senden çok memnun kalmışlar canım..Sanırım yine bir kınaya daha gideceksin,hazırlıklı ol ÖZnur'umun melekleri..Kocamanından öpüyorum seni..Sevgiler..

Gönülünce dedi ki...

Ahhh bayıldım bende görüntüye çok da şık görünüyor...Yakın olsak hemen yaptırırdım ama ahh uzağım...Ellerinize emeğinize sağlık...
Sevgiler...

oznurunelemekleri dedi ki...

tamam canım getiririm mutlaka ben her zaman hazırım gülümm seni cokkk öptümmm

YeMeK vAkTi dedi ki...

harika olmuşlardı :))

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Merhabalar canım cıcek suyu ne dıye sormuşun.Gul suyu gıbı bır sey rengı yok bunun .Ben Kıbrıstan getırtıyorum burda var mı dıye arastıracagım.Sevgıler..

Unknown dedi ki...

ablacım bende ıstıyoooooorrrrrrrrruuuuuummmm...

oznurunelemekleri dedi ki...

burcakcığım ne zaman istersen arkaşlarını topla gurup halınde ellerinizi kınalayabilirim :)))))

Miras Avukatı dedi ki...

Çok güzel desenler yapmışsınız. Tebrik ederim.

Yorum Gönder