Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2 Haziran 2010 Çarşamba

SÜPRİZ KÖFTE


Canlarım etkinlikler harika oluyor valla cok eyleniyoruz ama bir yandanda hala sınav dönemi olduğu içinde birazda bebelerimle ilgilenmem gerek bebeler ders çalışırken bende aldım elime yünümü tığımı şu sıralar birde mutfak için perde yapıyorum inşallah bitecek yakında .....ay kolum ağrıdı örmekten aldım buzlu neckahvemi birazda nete dolaşayım dedim ancak kendime vakit ayırabiliyorum gecenin bir saati olmuş bir yandanda sizlere yeni bir tarif verem bari boş duranı allah sevmezmiş dimi ama :))))

gelelim tarifime şimdiden herkese afiyet olsun canlarım


MALZEMELER:


500 gr tavuk kıyma

1 konserve garnitür

tuz karabiber

1 yumurta

2-3 dilim bayat ekmek

bir kaç dilim domates

1 yemek kaşığı salça


YAPILIŞI:

bayat ekmeklerimizi ıslatalım yumurta kıyma tuz karabiberide ilave ederek iyice yoğuralım böylece köftemiz hazırlanmış oldu diğer tarafta garnitürlerin suyunu süzüp bir kac kez yıkayıp süzelim köftemizden bir parça alıp avucumuzun içinde biraz açalım içinede bir kaşık garnitürden koyup köfteyi kapatalım köfte harcımız bitene dek aynı işlemi tekrarlıyalım tepsiye dizelim üzerlerinede domates dilimleri yerleştirelim diger yandan bir buçuk iki bardak suya salçayı koyup karıştıralım salçalı suyumuzuda köftelerin üzerine döküp fırında 180 derecede 30 dak pişirelim yanınada güzel bir pilav hımmm.......

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

iyi ettin canım birazda onlara zaman ayır
köfteler güzel olmuş ellerine sağlık
öpüldün tatlım

Mimosa Café dedi ki...

köfteler lezzetli ve değişik olmuş. elinize sağlık. sevgiler.

Yorum Gönder