Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

18 Haziran 2010 Cuma

TIRTILLI KURABİYELER


Canlarım geçen gün evde kızımla oturken birden bire tuturdu kurabiye yaparmısın anneeee canımm çokkk fena tatlı bir şeyler istiyor diye ...... hava cok sıcak hiç uğraşamam dieyerek başımdan savdım sandımm amaa nerdee benim kızım birazcık cadıdırdaa kafasına koyduğunu yapacakk bir baktım mutfakta takur tukur sesler beni gördüğündede sen yapmazsan ben yaparım ama sanada yemen için bir tane kurabiye vermiyecem diyerek kendini kaptıdı kuabiye yapımına güzelce kurabiye malzemelerini yoğurdu bakınıyor mutfakta ben bunlara şimdi nasıl şekil versem dıyor kendi kendine o sırada benim aklıma bir süre önce bana hediye gelmiş olan bir kurabiye şekil makinası geldı onu deniyelim dedik ve kutusundan çıkartık başladık şekilleri incelemeye derken tepsiye tırtılı şekilerr olusturmaya başladık sonrada işte resimde gördüğünüz kurabiyeler çıktı ortaya cadı madı diyorumm ama kızımcığım bir tanedir benimmm kurabiyelerin tadınada zor bela bakabildimmm :)))))parmaklarımızı yiyordukkk az kalsınn .......
şimdiden sizlere kızımın güzel kurabiyeleri gibi çokkk güzel bir hafta sonu diliyorummmm sevgiyle kalınnn........
MALZEMELER:
125 gr margarin
1/2 su bardağı şeker
1/2 paket kabartma tozu
2,5 su bardağı şeker
1 yumurta
1 paket bitter çikolata
biraz pudra şekeri ve hindistan cevizi karışımı
YAPILIŞI:
Margarin yumurta şekeri mikserle çırpalım .Daha sonra un ve kabartma tozunuda ilave ederek elimizle yoğuralım istediğiniz gibi şekil verin .....170 derecede 20 dak pişirelim pişen kurabiyelerein bir kısmını pudra şekerli hindistan cevizli karışıma bulayalım servis tabağına alalım diğer yandan bitter çikolatayı benmari üsülü eritelim kurabiyelerin bir kısmını çikolataya buluyalım servis tabagına alalalımm bu kadarrrrrrrr herkese afiyet olsunnn..........

4 yorum:

MUTFAKCİNİ dedi ki...

Böyle güel kurabiyeler yaparsan ben de tuttururum kurabiye yappp diye :)Ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun .sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

çok lezzetli gözüküyorlar, ellerine sağlık arkadaşım.....

Gönül dedi ki...

kaçtane yedin kıss öznur bu kurbişlerden geberticem seni.......ellerine sağlık neslişimin pek güzel görünüyor...öpüyorum

oznurunelemekleri dedi ki...

gönülüm nesli inat eetti uzaktan ancak koklıyabildimm bır tende o gormeden yürütüm hehee valla harikaydı :)))))

Yorum Gönder