Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

28 Şubat 2010 Pazar


Çalışanlar için bir hafta sonu daha geçti şimdiden pazartesi sendromu başlamıştır sizlere yani çalışan dostlarıma şimdiden güzel bir hafta diliyorum........
Bu haftasonu benim içinde bol eğlenceli ve gezmeli bir haftasonu oldu ve de gelecek hafta sonunun programını şimdiden belirledimmm :)))) Cumartesi çıtır çerez emelin doğum günü idi henüz yeni 25 olmuşta :))) çıtırımız .Bizde toplandık onun evinde harika bir masa harika mamalar hazırlamış bize çıtırım bol gülmeli bir cumartesimiz böyle geçti canlar yukarda gödüğünüz ugur filinide ben emelim için hazırladım bu filin 7 lisinide yapıyorum ama yetiştiremdim gönülcüğüm patlatı zaten orda espiriyi 7 yıll boyunca emelin doğum gününe bir fil yapsam tamamlanırmış 7 tene fil :)))) şimdilik sağlıcakla kalın hepinizi cokk öptüm.....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

selam öznurcuğum kahve tarifimi denediğini yazmışsın beğenmene sevindim canım afiyet şifa olsun içen herkes çok beğeniyor ben de değişik olsun diye bazen gelenlere ikram edip beğenilerini görünce keyif alıyorum sevgiler canım

Yorum Gönder