Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

21 Şubat 2010 Pazar

canlarım bir hafta sonuda geride bıraktık ben cok güzel bir hafta sonu geçirdim umarım sizlerde geçirmişsinizdir .Ben ne mi yaptım cuma günüm normal bir gündü işte ev işi vsvs akşamı oturdum bir sürü içli köfte yaptım ogluma göre en az 200 tenecik yapmalıymışım ama neyseki 50 tenede karar kıldık bilirsiniz içli köfte meşakatli bir yemek tir yemeside bir o kadar zevklidir bende onları büyük bir zevkle yaptım ki ertesi gün canlarım gönül nurhan vede hatiç (hatice) bana gelecekler gönülüm aylardır içli köfteye aş eriyor :)) gönüle göre içli köftenin yanına başka hiç bir şey yapma dedi ama ben yinede dayanamdım birde z.yaglı barbunya derken kabak salatası yeşil salata derken tatlı olarakta etimek tatlısı cok hafif vede lezzetli oluyor cumartesi canlarım gelince cok güzel yemeli bol fıkralı bir ögleden sonra geçirdik akşamda aynı kadro profilo alışveriş merkezinde tiyatroya gittik harika bir oyun izledik benim oglum arada bir kendisini cem yılmaz sanar oyunun arsında bir laf attı ortaya kendını sahnede buldu görmeniz lazımdı ejderr gibi şarkı söylemsi gerekiyordu ay pardon ajdar gibi :))) ama şarkıyı bimiyor herkes yerlerde gülmekten neyseki ıkı kere çikita muz dedide kurtuldu :))) oyunun ardından kendımızı kulıse attık oyuncuları tebrık ettık bol bol resım derken harıka bır cumartesi bittii pazar günüde evde gecirdikk pazartesine hazırlıkkk resimlerde kendimden nefret ettim bende artık rejimmmmm diyorum ve yarın başlıyorum spora da aksatmadan gitmeliyim yoksa bu gidişin sonu hiçç iyi degil canlarrrrrrrrr hem zaten beni baştan çıkaran gönüll :))))) saglıcakla kalınn sevgiler

2 yorum:

Gönül dedi ki...

hahahahahah nerden inanacaklar bu yaptıklarınaaaaa hani resim....resim eklemen gerekiyor canımmm...hee bu arada geberticem seni burdada rezil kepaze ettin beni hadi ben içli köfteleri istedim baştan çıkıpta yemeseydin:)) ben yerdim eminle birlikte kalanını dondurucuya atardım:))))sevgiler canım öpüyorum

oznurunelemekleri dedi ki...

evet canım ya amaaaaaaaaa :(((( resimleri hep senin fotoyla cektikkk gönder bir kac tene resim özelikle eminin sahnede vede kulıstekı resımlerden :)))) canımcıgım zaten yapacam sıze en yakın zamanda yıne ve eminle senin önune koyacam catlayana kadar yıyın emin ne diyordu ben daha yenı kahvaltı yapmıstım yapmasaydı bizi bile yerdi herhelde neyseki bu seferlik kurtulduk :)))) canımm bende seni cok öptümmm

Yorum Gönder