Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

18 Şubat 2010 Perşembe

Bu perdeyi bir ankara ziyaretimde eltim sibelin balkon camlarına yapmış oldugunu gördüm cok beğendim ist dönüşü biricik kızımın odasına uyarladım odası pembe agırlıklı oldugundan bende bonbon iplerim pembe ebruli olmasına kara verdim . yapılışı cok basit duvardan duvara gelecek şekilde zincir çekiyorsunuz ardından zincirler bitene kadar kutucuklar yapıyorsunuz cam pevrazına gelene kadar kutucuklara devam ediyorsunuz isterseniz sırf kutu olmasın diyorsanız bir desende olusturabılırsınız ardından mezurayla cam boyunu ölçüp o boyutta ipler kesiyorsunuz bir bos bir dollu kutucuk şeklinde ipleri monte ediyorsunuz en sonda korniş içinde dügmeleri dikince olay bitmiştir gururla perdenizi camınıza asabilirsiniz.Sevgi ile yapılan her iş daha bir güzel oluyor canlar ......



0 yorum:

Yorum Gönder