Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

18 Şubat 2010 Perşembe

Sevgili arkadaşlar bu yeleğinde cok komik bir oluşumu var nedir şu kızlardan çektiğimiz diyorum bagzen süslü kokoşlar hepsi :)))canım kızım geldi bir gün bana bolero örermisin anne diye kızlar buluşmasında giyecekmiş sanki hiç bir şeyi yok giyecek :)) benimde elimde hiç bir iş yok baktım evde siyah parıltılı bir ip var ne yapsam ne yapsam derken en ıyısımı cabuk olur dedim ve başladım örümcek örmeye güzel ielrliyor derken sevdigim dizi canım ailemde var tv de ben öyle bir kaptırmışım ki kendimi dizi bittı ama benim bolero olmuş bir garip neye benzedigi belli degil :))) bir sürüde ördüm sökmekte işime gelmiyor kıza hele hiç çaktırmıyorum yanlış ördüm demiyorum arada bir geliyor anne nasıl gidiyor diye kendi kendime öznur sen bu yamuk yumuk ördüğün şeyi bir şeye benzet yoksa kızının dilinden asla kurtulamazsın sonuç itibari ile bolero oldu arkası acık yelek onuda arkası acık bır bodye monte ettim kızım mı ne dedi hahahha bayıldı anneeeeeeeeee harikaaaaaaaa iyiki bolerodan vazgectin gibi şeyler söyledi bir bilse bolero olasyadı ne olurdu şimdi o mutlu ben mutlu kariyerimi kurtarmış oldum canlarım benim kızın diline düşmek .....düşmek daha iyidir sevgilerimle canlarım......NOT: önceki resimleri yan yayınlamışım özür ama hala ögreniyorum işte :))))










3 yorum:

PERI dedi ki...

Valla harika olmus bu yelek, benim koko$ kizimda bayilir, ama onun senin kizin kadar marifetli annesi yok :( Ben mutfaktan anlarim sadece :) Ellerine, emegine saglik Oznurcum.

lezzetmutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım bi yeleğe bayıldım ne kadar güzel olmuş.Ben böyle örgü işlerinden pek anlamam.Güle güle kullansın kokoş kızın da :))
www.lezzetmutfagi.blogcu.com

hcr hobi atölyesi dedi ki...

çok şık bi yelek,bende elişlerine çok meraklıyım. el sanatları bloguma bakmanı tavsiye ederim.
kocaman sevgiler...

Yorum Gönder