Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

12 Şubat 2010 Cuma

Sevgili arkadaşlar size birazda dünden bahsedeyim dün biraz tansiyon problemimden dolayı dr gittim neyse bir sürü tahlil vs tansiyon yüksekliginden birazda aşırı duygusalık modunda hastahenenın bahcesınde oturken baktım canım arkadaşım gönul arıyor hal hatır derken benı baştan çıkartı ben evin yolunu tutacak iken kendimi onun evinde buluverdım canım arkadaşım benim işten yeni çıkmış olmasına ragmen bana mukellef bir sofra hazırlamış ızgara tavuk vede feslegen soslumakarna kılolarımız az ya takviye olsun babında :))) guzel sohbet bıraz gülüşme derken cart dorun sundugu geçen hafta gitmişlerdi tanıtımına dondurmalı pasta hımmmmm derken iki arkadası daha bize katıldı cayımızla dondurmalı pastalarımızı yedik inanın ama cogunu o gelen iki arkadaşı yedı birinin adı hatice en cok o yedı :)) gönulde hiç üşenmeden resimlerimizi cekti :)))neyse güel bir akşamın ardından tutum evin yolunu aşkı menunda sonra biraz bigisayarda sörf yapam dedim face bir actım kıııııı ne göreyim bizm resimler tüm çıplaklıgı ile sayfada bir surude yorummm :)))Ah gönül vah gönül sen bizi rezil ettin oysaki hepimiz sabah başlayıp oglen bitirmiştik rejimi.... şimdilik bu kadar arkası yarın.....

0 yorum:

Yorum Gönder