Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

6 Mayıs 2010 Perşembe

DOLMABAHÇE ET VE KEBAP

sevgili mehtaba vede cihangir beye çok teşekürlerrrrr
tüm güzelliklerin ardından talıda yemezsek bize küser dedik gömüldük tatlılara aman allahım ne kadarda cok yedikkk kendimizi taşıyamaz hale geldikk saygı değer cihangir bey cokk teşekkür ederim elemanlarına da tabiki hepsi cok efendi vede güler yüzlü müşteriye tavranış konusunda profesyoneller hepsi pazartesi güler yüzlü elemanlardan kendi elemanlarımada bahsettim bence cihangir bey en kısa zamanda şöyle tek katlı bahçeli bir yer daha açın ben inanıyorum ki siz bu alanda cokkk başarılı olacaksınız allah yolunuzu acık etsin

işte buyurun bu kebap cok özel bir kebap tavuk ve dana etinden yapılıyor mutlaka denemlisiniz adı nemi tabiki dolmabahçe kebabı harika bir lezzet bu arada beyti kebabıda vardı ama onun resmini bulamadım mükemmel ötesi lezzetliydi ben kendimi bir an adanada kebap yiyorum sandım kendimi artık gerisini siz düşünün ......


tavuk kanadı ızgara vede harika köftesi elemanlarında güler yüzü eklenince yedikçe yedikkk








canlarım sizlere ancak sunu söyliyebilirim offffff da offffffffffff harika bir tat fındık lahmacun bu kadar mı güzel olur.....





yeşilikler itinayla yıkanıp ayıklanmış sunuma hazır bizde mideye göndermek için hazırız tabiki :)))














saygı değer çihangir bey bu işi ben biliyorum ve emeğime güveniyorum dercesine sergilemiş cok leziz zeytin yağlıları valla hangisinden alasak diye düşüne duruduk bir baktık ki tabak dolmuş :)) görüntü harika lezzetlerde bir o kadar



























canlarım geçen pazar sabah bahara merhaba kahvaltısının ardından sevgili mehtabın düzenlediği blog buluşmasına gittim mehtacığımın seçtiği yer Cevahir alışveriş merkezinde DOLMABAHÇE ET ve KEBAP cevahire alışveriş merkezine çok sık giderim evime çok yakın olduğundan ama bizim cocuklara uyup hamburger tarzı bir şeyler yer dolaşır evin yolunu tutarız yanı DOLMABAHÇE ET VE KEBAP hiç dikkatimi çekmemişti

0 yorum:

Yorum Gönder