Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

22 Mayıs 2014 Perşembe

kolay poğaça

merhaba can dostlar insanın benim oğlum gibi bir tene varsa o şu demek oluyor gecenin bir saatinde canı birşeyler isterse kalkıp annesi hemen yapar :))) her nedense evlatlarımıza kıyamıyoruz işte...... allah hepimize bebelerimizi bağışlasın gecenin bir vaktinde evde bulunan malzemelerle kolay ama bir o kadarda lezzetli bir poğaça yapmam gerekli oğluşuma :)))) buyurun sizde deneyin gerçektende çok güzel oldular şimdiden afiyet olsun ....



MALZEMELER

2 yumurta           beyazı içine sarısı üstüne olacak şekilde
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
yeteri kadar tuz
2 paket kabartma tozu
alabildiğine un

 içi için evde ne varsa ben jambon salam beyaz peynir maydanoz karışımı koydum

YAPILIŞI

yukarıdaki malzemelerle kulak memesi kıvamında bir hamur elde ettim ceviz büyüklüğünde parçalara ayırıp elimle biraz actıktan sonra iç malzemeyide ilave ederek kapatıp üzerine yumurta sarısı sürüp 180 derecede üzeri kızarana dek pişirdim işte bu kadar basit pofidik pofidik poğaçalarimiz yemeye hazır afiyet olsun canlar




0 yorum:

Yorum Gönder