Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

16 Kasım 2014 Pazar

SU KABAĞINDAN DEKORATİF SÜS

bu gün el işi odamı topalarken unutuğum bir su kabağını buldum bununla ne yapayım diye düşünürken uzun zaman önce bir peçete kenarına işlediğim ama sonradan sıkılıp devamını getırmedığim bir peçete ve şerit halinde taş küçük bir sünger parçası derken crem rengi yarım yarım kalan ojeler:))) yeniyi herkes alır dimi maksat elindekilerle bir şeyler ortaya çıkartmak değimi......ilk önce ojeleri bir kapta karıştırdım süngerle ponpon yaparak kabağa uyguladım kuruyunca ıkıncı katıda uyguladım peçete kenarındaki işi işlediğim kenarlardan kestim kumaşın alt kısmına oje sürerek kabağa yapıştırdım kumaşın üstündende şeffaf ojeyle gitim sabitledim taş şeritide istediğim şekilde yerleştirdim objemin en son hali ...nasıl olmuş:))))

0 yorum:

Yorum Gönder